وکیل مدافع مهدی هاشمی مدعی شد: در طول روند دادگاه ثابت خواهیم کرد که هیچ تخلف اقتصادی از سوی مهدی هاشمی صورت نگرفته است.

 به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ "سیدمحمود علیزاده طباطبایی" پیش از ورود به پانزدهمین جلسه دادگاه "مهدی هاشمی" در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز نیز به ادامه دفاعیات خواهیم پرداخت و باید بگویم که پرونده مهدی هاشمی با صحبت‌هایی که احمدی‌نژاد در انتخابات ۸۴ با این عنوان مطرح کرد که بچه‌های آقای هاشمی چه می‌کنند و به دستور وی کلید خورد.  
 
وی ادامه داد: ما در طول روند دادگاه ثابت خواهیم کرد که هیچ تخلف اقتصادی از سوی مهدی هاشمی صورت نگرفته است.  
 
علیزاده طباطبایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران ظاهر نمی‌شود، اظهار داشت: طبیعی است مهدی هاشمی نمی‌تواند و حق هم ندارد صحبت کند.  
 
وکیل مدافع مهدی هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا حضور مهدی هاشمی باعث کاهش التهابات نمی‌شود، افزود: مهدی هاشمی حق ندارد صحبت کند و تشخیص حضور یا عدم حضور با خود وی است، اما بنده این صحبت‌ها را به مهدی انتقال خواهم داد.  
 
وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه بالاخره با مهدی هاشمی کجا صحبت کنیم، اظهارداشت: می‌توانید به دفتر وی مراجعه کنید.  
 
وکیل مدافع مهدی هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: ما از ابتدا اصرار داشتیم که دادگاه علنی باشد و می‌خواهیم که در اولین فرصت فیلم تمام جلسات پخش شود تا مردم در جریان قرار بگیرند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: وکیل ، مهدی ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار