فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری۲جوان موتورسوار که در مکان‌های شلوغ نسیم شهر قاپ زنی می‌کردند خبرداد.

سرهنگ داود عبدالمالکی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبرگفت: در پی گزارش چند فقره سرقت گردنبند، گوشی و کیف به روش قاپ زنی در نسیم شهر، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی بهارستان قرار گرفت.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: تیمی ویژه از دایره مبارزه با جرائم پلیس آگاهی پیگیری تخصصی پرونده را آغاز و طرحی را با در دست داشتن مشخصات ظاهری متهم، در مسیرهای احتمالی تردد آنان به اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: ماموران در اجرای این طرح، عاملان سرقت را که ۲جوان بودند سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت در حالی که خلاف جهت در خیابانی حرکت می‌کرد، شناسایی و هنگام قاپ زنی کیف همراه شهروندی دستگیر کردند.

 سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اعتراف متهمان به اسامی «س-ع» و «ع-الف» به ۱۴ فقره سرقت قاپ زنی از جمله گردنبند، گوشی، کیف بانوان و مقداری وجه نقد به مبلغ بیش از ۲۰میلیون ریال وجه نقد، خاطر نشان کرد: تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار