مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از حرکت کاروان اسرا و شهدای عاشورای حسینی در این منطقه خبر داد.

رحیم محمد نژاد مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: کاروان اسرا و شهدای عاشورای حسینی همزمان با شب هفتم امام حسین(ع) و یاران ایشان در معابر و محورهای اصلی منطقه 18 حرکت می‌کنند. 

وی ادامه داد: این طرح همزمان ب شب هفتم امام حسین(ع) و یاران ایشان روز یکشنبه 18 آبان ماه سال 93 از ساعت 14 در معابر و محورهای اصلی منطقه 18 در دست اجرا است. 

محمد نژاد اظهار داشت: در این طرح کاروان شهدا و اسرای عاشورای حسینی از تقاطع الغدیر معلم در معابر و محورهای اصلی منطقه 18 و در پایان درگلزار شهدای یافت آباد حرکت می‌کنند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: حرکت کاروان شهدا و اسرای عاشورای حسینی از تقاطع الغدیر- معلم به سمت معابر و محورهای اصلی منطقه 18 و در پایان گلزار شهدای یافت‌آباد، برگزاری ویژه برنامه‌های مداحی، مدیحه سرایی، مرثیه سرایی، تعزیه خوانی اسرای کربلا از اقدامات اجرایی این طرح است. 

 
محمد نژاد خاطر نشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و آموزشی در دهه دوم محرم در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی، توزیع اقلام آموزشی و پکیج‌های آموزشی و فرهنگی، برگزاری همایش‌های مذهبی و فرهنگی از اقدامات اجرایی این طرح است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاروان ، اسرا ، عاشورای ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار