نقشه سارقان حواس پرت برای سرقت آهن

سارقانی که آهن های یک ساختمان نیمه کاره را دزدیده بودند، نمی دانستند که دوربین مداربسته نزدیک محل سرقت دست آنها را رو می کند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش وقوع یک سرقت به ماموران کلانتری 129 جامی اطلاع داده شد. ماموران بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.  
 
تجسس های پلیسی نشان داد که تجهیزات ساختمان سازی یک ساختمان نیمه کاره از سوی سارقان دزدیده شده است. پیمانکاری که تجهیزاتش سرقت شده بود در تحقیقات به ماموران گفت: من ورق های آهن و دیگر وسایل ساختمان سازی را در داخل ساختمان نیمه کاره گذاشته بودم که امروز صبح وقتی به ساختمان آمدم متوجه شدم که این وسایل به طرز ماهرانه ای سرقت شده است.
 
بعد از اظهارات این مرد ماموران به تحقیق در این خصوص پرداختند. در ادامه تجسس ها مشخص شد که یکی از ساختمان های اطراف محل سرقت دارای دوربین مداربسته است. بنابراین ماموران به بررسی این دوربین پرداختند و متوجه شدند که دو سارق ساعت 6 صبح با یک وانت به محل سرقت آمده و خیلی راحت تمام بار آهن و وسایل ساختمان سازی را سرقت کردند و متواری شدند. آنها نمی دانستند که دوربین مداربسته دارد تمام کارهایشان را ضبط می کند.
 
بنابراین تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری این سارقان آغاز شد.
 
انتهای پیام/‎
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار