ماجدی: کرار قوانین را نقض کرد

سرپرست استقلال دلایل دعوت جاسم کرار به کمیته انضباطی باشگاه را تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ میرشاد ماجدی درباره دلایل احضار کرار جاسم به کمیته انضباطی باشگاه استقلال گفت: اولین دلیل احضار او دریافت کارت زرد غیر فنی وی است و ثانیا با صحبت‌های که با کرار داشتیم مبنی بر ترک نکردن هتل، وی قبول نکرد و گفت هر چیزی اتفاق بیافتد، مهم نیست و اردو را برای 2 ساعت ترک کرد و این موضوع نقض قوانین است. اگر ما از این موضوع بگذریم سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و ما نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه دادیم و وی نیز ماجرای کرار را به کمیته انضباطی ارجاع دادند.

سرپرست استقلال درباره تاریخ داربی عنوان کرد: بازی در روز سی آبان کاملا غیر تخصصی و غیر کارشناسی است. زمانی که بازیکن 28 آبان در اختیار ما قرار می‌گیرد نمی‌شود او را 29  همان ماه به هتل برد و در 30 آبان هم از او خواست تا بازی کند. اگر اندکی مطالعه انجام شود خودشان متوجه این موضوع می شوند که برگزاری در روز سی‌ام مقدور نیست. ما برای دوم و هفتم آذر صحبت کردیم و در هر کدام از این دو روز بازی خواهیم کرد.


ماجدی در باره وضعیت مهدی کریمیان و مشکلات پیش آمده برای وی افزود: ما منتظر هستیم تا نظام وظیفه و سازمان لیگ وضعیت او را اعلام کنند. تا زمانی که از او استفاده می‌کردیم هیچ مشکلی نداشت و اکنون نیز منتظر هستیم تا نظام وظیفه و سازمان لیگ به ما اعلام کنند تا بتوانیم از وی استفاده کنیم.


وی درباره خارج کردن رمضانی از لیست اظهار کرد: به هیچ وجه این کار را نمی‌کنیم. ما در بازی با تراکتور سازی نیز از او حمایت کردیم. به وی اعلام کردیم نیز که همیشه با ما هست و تلاش می کنیم هر چه سریعتر به تیم باز گردد.


ماجدی در پایان درباره وجود لیست مازاد گفت: چنین چیزی نیست و تمام فکر و ذکر ما جام حذفی و داربی هست و اصلا لیست مازاد یا لیست خرید نداریم و بعد از پایان نیم فصل در این مورد تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار