مشاور نماینده ولی فقیه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسابقات سراسری مقاله‌نویسی، داستان‌نویسی و دلنوشته‌ در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

 مسعود اخوان مشاور نماینده ولی فقیه بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: مسابقات سراسری مقاله نویسی داستان‌نویسی و دلنوشته ویژه کارکنان بنیاد شهید سراسر کشور و توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره مشاور نماینده ولی فقیه به برگزاری مسابقات سراسری مقاله نویسی و داستان نویسی و داستان نویسی دلنوشته ابراز داشت: این مسابقات در دو موضوع علل قیام امام حسین (ع) و درسهای عاشورا اهمیت فرایض نماز و امر به معروف و نهی از منکر در نهضت حسینی اجرا می‌شود.

هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و توسعه فرهنگی و شبهات و آشنایی بیشتر کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با آثار و برکات قیام سید شهدا و همچنین ابعاد زندگانی آن امام بزرگوار عنوان کرد.

لازم به ذکر است علاقمندان آثار خود را می‌توانند به اداره کل و معاونتهای مربوطه نهاد نماینده ولی فقیه تا آخر ماه محرم امسال ارسال کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار