سرمربی تراکتورسازی گفت: اگر ما بازی را می بردیم به خاطر حمایت هواداران و تلاش بازیکنانم بود اما فغانی ملاحظه استقلال را کرد و ما غافلگیر شدیم.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران رسول خطیبی پس از تساوی 2 بر 2 تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت: افتخار می کنم بازیکنان این تیم گرچه اسم و رسم خاصی ندارند اما توانستند بازی عقب افتاده را جبران کنند.تراکتورسازی همیشه مظلوم قرار گرفته است امروز هم اینگونه بود. امروز فغانی کمی ملاحظه بازی بعدی استقلال را کرد.
 
وی افزود: حیدری و کرار باید اخراج می‌شدند اگر بازیکنان ما بودند قطعا اخراج می‌شدند.

وی ادامه داد:این بازی نیازی به 5 دقیقه وقت تلف شده نداشت.  از این موضوع تعجب کردم. سرعت بازی بالا بود. فوتبال زیبایی ارائه کردیم .

خطیبی افزود: اعتقاد دارم فغانی بهترین داور آسیاست اما همه اشتباه می‌کنند. دلیل 5 دقیقه وقت اضافه گرفتن و کارت ندادن چیست؟ تجربه‌ای کسب کردیم که باید پیش‌بینی کنیم تا دیگر این اتفاقات نیافتد. از بازی بازیکنانم راضی هستم به خصوص در نیمه دوم.

 وی در ادامه اظهار داشت: تیم ما نشان داد که لیاقت قهرمانی دارد. حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و هواداران نگران نباشند و این 2 امتیاز را در دیدارهای آینده جبران خواهیم کرد. بازیکنان در آن لحظه فکر کردند بازی تمام شده و 30 ثانیه پایانی گل خوردیم.
 
سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: بازی ناجوانمردانه را دوست ندارم شاید خیلی ها دوست داشته باشند اما من دوست ندارم بازی ناجوانمردانه و لقب تیمی که مدام روی زمین می افتد را به تیم من بدهند.

برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، خطیبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار