اورکی با بیان اینکه بسیج دانشگاه تربیت مدرس اقدامات تروریستی در نیجریه را محکوم‌ می‌کند، گفت: کشور عربستان به عنوان بزرگترین حامی گروه‌های تفکیری باعث وقوع جنایت در کشورهای دیگر می‌شود.

"حسین اورکی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه کشور عربستان به عنوان بزرگترین حامی گروه‌های تفکیری باعث وقوع جنایت در کشورهای دیگر می‌شود و انفجارهای نیجریه نیز از جمله چنین اقدامات است، اظهارداشت:  بعد از انقلاب اسلامی ایران جمعیت شیعیه در جهان رو به افزایش است که قاره آفریقا و کشور نیجریه نیز از این امر مستثنی نبوده است. لذا این امر باعث به خطر افتادن ثبات و امنیت آنان از سوی گروه‌های تروریستی ضد اسلام شده است.
 
اورکی با اشاره به واکنش دولتمردان نیجریه در قبال انفجارهای اخیر در این کشور بیان داشت: از آنجا که آفریقا و نیجریه به دلیل وابستگی اقتصادی تحت تأثیر حامیان مالی خود هستند دولتمردان آنها نسبت به این وقایع موضع‌گیری و واکنش مناسبی نداشتند.

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس در پایان خاطر نشان کرد: بسیج دانشگاه تربیت مدرس این اقدامات را محکوم  و تأکید می‌کند و اعلام می‌دارد که خونی که به ناحق ریخته می‌شود هیچ‌گاه پایمال نخواهد شد. گرچه گروه‌های تروریستی با این قبیل حرکات به خیال خود می‌خواهند جبهه مقاومت و شیعیان را تضعیف کنند، اما آنچه نابود شدنی‌ست سلطه، ظلم و بی‌عدالتی است و جبهه مقاومت در قبال اینگونه اقدامات تروریستی مصمم‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار