مدير کميته امداد شهرستان زنجان از اجراي طرح احسان حسيني در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛به نقل از روابط عمومی ؛ مدير کميته امداد شهرستان زنجان گفت : در ايام محرم نيز براي کمک به نيازمندان طرح هاي مختلفي توسط کميته امداد اجرايي مي شود.

عبداللهي با اشاره به اينکه ماه محرم فرصت مناسبي براي تبيين فريضه زکات با توجه به حضور روحانيون در نقاط مختلف است، از مبلغين و روحانيون خواست نسبت به اطلاع رساني بيشتر در اين زمينه اقدام کنند.

وی همچنين از اجراي طرح ديگري با عنوان احسان حسيني همزمان با ماه محرم و صفر خبر داد و اضافه کرد : اين طرح نيز در قالب جمع‌آوري نذورات مردمي به صورت نقدي و غير نقدي از جمله غذاي گرم و جيره خشک اجرايي مي‌شود.

مدير کميته امداد شهرستان زنجان با بيان اينکه هدف از اجراي اين طرح حفظ کرامت و عزت نفس مددجويان و فراهم‌سازي بهره‌مندي مددجويان در اين ماه‌ عزيز است، افزود: مردم زنجان براي کمک به نيازمندان در اين طرح مي‌توانند، به خانه انفاق زنجان در چهارراه انقلاب و همچنين دفاتر کميته امداد در سطح شهرستان مراجعه کنند.

اين مسئول با اشاره به اينکه هم طرح جمع‌آوري زکات و هم طرح احسان حسيني بر اساس سياست‌هاي دهه چهارم کميته امداد با محوريت مساجد اجرايي مي‌شود، تصریح کرد: در تلاش هستيم با احياي کارکردهاي مساجد از ظرفيت آنها براي کمک به نيازمندان استفاده کنيم.

وي با اشاره به اينکه از سال گذشته نيز مراکز نيکوکاري در جوار چند مسجد شهرستان ايجاد شده است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه همکاري و مشارکت مردم در کمک به نيازمندان با محوريت مساجد مطلوب است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.