رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور روزهای 21 تا 23 آبان ماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور روزهای 21 تا 23 آبان ماه، در تهران و به سالن شهدای هفتم تیر برگزار می شود.
 
حضور یک تیم از استان میزبان در رقابت ها لیگ جهانی کشتی
 
استان های میزبان مسابقات لیگ جهانی می توانند با یک تیم در این رقابت ها شرکت کنند.رقابت های لیگ جهانی کشتی با حضور باشگاه های جهان آذرماه سال جاری در ایران برگزار می شود و  استان های میزبان این رقابت ها می توانند با یک تیم در این رقابت ها حضور یابند.
 
قهرمان نامدار روسی راهی کشور قراقستان شد
 
سرگئی بلاگلازوف دارنده مدال های طلای المپیک و جهان برای کمک به کشتی قزاقستان به این کشور سفر کرد.مسئولان کشتی قزاقستان از سرگئی بلاگلازوف آزادکار اسبق تیم روسیه و دارنده دو مدال طلای المپیک و شش مدال طلای جهان برای کمک به کشتی این کشور دعوت کردند.

سرگئی بلاگلازوف در مورد این همکاری در مصاحبه با یک سایت روس گفت: مسئولان کشتی قزاقستان از من درخواست کردن بعنوان مشاور و  مربی کشتی به این کشور سفر کنم.

وی ادامه داد: من با تیم مربیگری خود برای کمک به تیم کشتی آزاد قزاقستان می روم و قرارداد ما تا المپیک برزیل است. به نظر من کشتی قزاقستان دارای پتانسیل بالایی است و قرار است ما تیم قزاقستان را برای حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک آماده کنیم.
 
اظهار نظر سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه درباره بلال ماخوف
 
گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه از حضور ماخوف در این تیم استقبال کرد.وی در مصاحبه با یک سایت روس از علاقه برای حضور ماخوف در این تیم سخن گفت.

کوگیاشویلی تصریح کرد: در حال حاضر ماخوف برای رفع مصدومیت قدیمی اشی به آلمان سفر کرده است و من برای او آرزوی سلامتی می کنم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه در پایان خاطرنشان کرد: به شخصه علاقه مندم که ماخوف چه در آزاد و چه در فرنگی بتواند دوباره به مدال دست یابد اما در المپیک آینده شرایط برای او در کشتی فرنگی بهتر است و اعتقاد دارم که او می تواند در این رقابت ها برنده باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، فرنگی ، روسیه ، قزاقستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار