سرمربی تیم کشتی فرنگی مرکز جراحی پاستور اندیمشک گفت:با قهرمانی در مسابقات جام جایزه بزرگ فصلی هم اکنون به هدف بزرگ تری چون موفقیت در جام باشگاه های جهان فکر می کنیم.

 مهرزاد اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:با یک تیم جوان و جویای نام در مسابقات لیگ برتر جایزه بزرگ فصلی حضور پیدا کردیم و خوشبختانه بچه های ما همانطور که انتظار داشتیم توانستند در برابر حریفان مبارزه کنند و در نهایت نیز در مجموع سه فصل به مقام قهرمانی رسیدیم.
 
وی تصریح کرد:البته تازه کار ما شروع شده چرا که موفقیت در مسابقات جام باشگاه های جهان هدفی است که به دنبال آن هستیم و با برنامه  ریزی که انجام شده امیدورایم به این مهم نیز برسیم.
 
اسفندیاری فر در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های جهان امیدواراست گفت:به هر حال سطح این مسابقات بسیار بالا است و ما برای قهرمانی کار آسانی پیش رو نداریم اما با اضافه شدن ملی پوشانی چون سعید عبدولی،حبیب اله اخلاقی و مجتبی کریم فر مطمئن هستم موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.
 
سرمربی تیم کشتی فرنگی مرکز جراحی پاستور اندیمشک خاطرنشان کرد:طبق توافقاتی که صورت گرفته قرار است مسابقات جام باشگاه های جهان در استان خوزستان برگزار شود که میزبانی این رقابتها می تواند ما را در راه رسیدن به هدف بزرگی که در ذهن داریم کمک کند که در نهایت امیدورایم بتوانیم یک افتخار دیگر را برای استان خوزستان که مهد کشتی فرنگی است را به دست آوریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، اندیمشک ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار