فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امنیت کامل در مرز بین‌المللی مهران برای ورود و خروج زائران عتبات عالیات فراهم است گفت: : از شروع ماه محرم تاکنون بیش از 55 هزار نفر عاشق اباعبدالله حسین(ع)، از مرز بین‌المللی مهران به کشور عراق تردد کرده‌اند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران افزود: در حال حاضر تردد زوار به صورت کاروانی و انفرادی در مرز مهران صورت می‌گیرد که توصیه می‌شود حتماً زائران در قالب کاروان‌های مجاز حج و زیارت به کشور عراق اعزام شوند چون استفاده از کاروان‌ها علاوه بر تأمین امنیت آنان در کاهش هزینه‌های آنان نیز تاثیر ویژه‌ای دارد.

وی با تقدیر از مردم استان ایلام به واسطه پذیرایی از زوار عتبات عالیات گفت: کار تردد زوار در مرز مهران در حال انجام است و این روند با آرامش و امنیت ویژه‌ای در حال برگزاری است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این ایام تردد زائران عتبات عالیات زیاد بوده افزود: با رصد تهدیدات امنیتی در کشور عراق نیروی انتظامی با آمادگی کامل تدابیری لازم برای ورود و خروج زائران اندیشیده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه  تمام ترددها با ویزا صورت می‌گیرد افزود: علاوه بر نیروی انتظامی تمام دستگاه‌های مربوطه و امنیتی پای کار هستند و به صورت شبانه روز انجام وظیفه می‌کنند.
 
 
انتهای پیام/ا
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.