فرمانده پلیس استان دیالی عراق گفت که اعضای گروه تروریستی داعش لباس رسمی خود را در سه منطقه از این استان از تن در آورده و ریششان را تراشیده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم؛ سومریه نیوز گزارش داد؛ سرتیپ ستاد جميل الشمری اعلام کرد که این اقدام عناصر داعش نشانه تلاش آنان برای فرار از محاصره ای است که در آن گرفتار شده اند.

وی افزود: عناصر داعش در سه منطقه شمال المقدادیه، اطراف المنصوریه و اطراف جلولاء در شمال شرقی بعقوبه اقدام به تغییر لباس و تراشیدن ریش خود کرده اند. این امر بعد از آن صورت گرفته است که اکثر محل های تمرکز آنها در چند محور در هفته های گذشته به محاصره ارتش در آمده است.

فرمانده پلیس استان دیالی عراق تصریح کرد: داعش بعد از پیروزی های اخیرارتش در چند محور بسیار ضعیف شده و روز به روز در حال عقب نشینی است.

وی افزود: عملیات آزادسازی باقیمانده مناطق دیالی نیز بزودی آغاز خواهد شد تا این استان به طور کامل از تروریست های داعش پاکسازی شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
داود
۱۸:۵۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
کجا فرار میکنین مگه قرار نبود به ایران حمله کنید,شانس اوردین چون تو ایران قرار بود زنده زنده اتیشتون بزنیم تا دیگه مارو از شمشیر قمه نترسونید
,
Iran (Islamic Republic of)
احمد قاسمی
۱۸:۳۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
داعش موجودات کثیفی هستند که تا کنون بشر همانند آن یکبار دیده است آن هم قوم بنی امیه ویزید. بیایید در این شب و روزهای عزیز برای ظهور آقا امام زمان(عج) و نابودی داعش دعا کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۷:۳۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
زیر ابرو را بردارند مقنعه بپوشند ،
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۳:۴۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
انشالله نسل پليدشان قطع خواهد شد اما پاكسازي كامل آنها امري لازم است تا دوباره اين ريشه سرطاني رشد نكند به اميد پيروزي نهايي يامهدي ادركني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
مرگ بر امریکا و اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
مسیب
۲۲:۵۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۳
مطمئنا کار ابوبکرالبغدادی به چادر گذاشتن ختم میشه...
آخرین اخبار