با مشخص‌شدن قهرمانی تیمی مرسدس در فصل ۲۰۱۴، نیکو روزبرگ گفت رقابت او با لوئیس همیلتون تازه شروع شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از هنگامی که نیکو روزبرگ با لوئیس همیلتون در گرندپری بلژیک برخورد کرد، این راننده آلمانی نتوانست برنده شود و رده اولی خود در جدول قهرمانی انفرادی جهان را هم از دست داد.

روزبرگ گفت: سه رقابت فوق‌العاده داریم که باید در تمامی آنها قوی باشیم. به همین خاطر باید در این سه رقابت تمامی قدرت خودم را نشان دهم و حداکثر چیزی که می توانم کسب کنم را بدست آورم. هنوز امتیازهای خیلی زیادی برای کسب کردن وجود دارد. تازه ۱۷ امتیاز عقب هستم و فرصت خوبی در اختیار دارم.

وی افزود:در این سه رقابت همواره در وضعیت حمله هستم. خوب با کسب عنوان قهرمانی تیمی، باید یک سری چیزها عوض شود. همیشه تا قبل از این سعی می کردم بین خودم و تیم تعادلی داشته باشم. تغییرات خیلی هم زیاد نخواهد بود، اما عوض شدن چیزهایی لازم است چون باید همیشه در وضعیت حمله باشم.

روزبرگ درباره قانون امتیاز دوبل در آخرین مسابقه گفت: امتیاز دوبل خیلی معمول نیست، اما من این قانون را دوست دارم. بهترین فکر در این فصل است. در ورزش همیشه در آخر به تابلو نگاه می کنند و می بینند چه کسی برنده شده است. این چیز خوبی برای این ورزش است، اما خیلی هم اهمیت ندارد. به نظر من باید شرایط به طور کلاسیک دنبال شود، اما خیلی از ورزش ها به این سمت حرکت کردند.

وی ادامه داد:مثلاً نسکار تماماً به این سمت حرکت کرده است. در نقطه مشخصی از فصل، همه چیز صفر می شود. مانند زمانگیری ما، مبارزه های خیلی زیادی در طول فصل وجود دارد. کاری که ما در زمانگیری ها انجام می دهیم، نسکار در تمام طول فصل انجام می دهد. این کاملاً به کار می آید، چون باعث می شود هیجان تا آخرین رقابت وجود داشته باشد و طرفداران هم این مسئله را دوست دارند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.