جلیل کوهیایزاده بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشوری را در شیراز برگزار می‌کنیم نفرات برتر انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم.

جلیل کوهیایزاده رییس انجمن تیراندازی ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: انجمن تیراندازی ناشنوایان آذر ماه سال جاری مسابقات قهرمانی کشور را در دوبخش مردان و زنان و در دو سلاح تپانچه و بادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تیم ملی تیراندازی ناشنوایان برای نخستین بار به مسابقات درون مرزی اعزام می‌شود انجمن تیراندازی در پایان مسابقات قهرمان کشوری نفرات برتر را انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت می‌کند.

کوهیایزاده افزود: تیم ملی بهار و تابستان سال 94 مسابقات برون مرزی در پیش دارد البته تاکنون مکان دقیق برگزاری مسابقات مشخص نشده است اما آنچه مشخص و قطعی است اعزام ملی پوشان به مسابقات برون مرزی است.

وی تصریح کرد: رشته‌های فعال در فدراسیون ناشنوایان شهریور ماه سال 94 مسابقات آسیایی چین تایپه را در پیش دارند. اعزام ملی پوشان تیراندازی به مسابقات آسیایی چین تایپه مشخص نیست در صورتی که شرایط اعزام به چین تایپه فراهم شود به طور حتم ملی پوشان را آماده رقابت چین تایپه می‌کنیم.

کوهیایزاده افزود: رشته تیراندازی در فدراسیون ناشنوایان تاکنون فعالیت نداشته است ملی پوشان تیم ملی تیراندازی ناشنوایان تاکنون مسابقه برون مرزی تجربه نکرده‌اند و سال 94 نخستین اعزام و تجربه تیم ملی تیراندازی است.

رییس انجمن تصریح کرد: انجمن تیراندازی پس از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری سطح فنی ورزشکاران این رشته را به طور دقیق بررسی و ارزیابی می‌کند و تیراندازان سطح بالا را به تیم ملی دعوت می‌کنند.

کوهیایزاده افزود: تیم ملی تیراندازی ناشنوایان برای پیشرفت و موفقیت در میادین بین‌المللی نیازمند به فعالیت مستمر و فشرده دو ساله است. پس از گذشت این مدت تیم ملی تیراندازی ناشنوایان حریفی قدرتمند برای تیم‌های آسیایی و جهان می‌شود.

وی افزود: تیم ملی تیراندازی ناشنوایان با 12 ورزشکار عازم رقابت‌های برون مرزی می‌شود. ملی پوشان خانم و آقا با تعدادی برابر در رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار