جک ویشلر بازیکن جوان و تیم ملی انگلیس بر این باور است که می‌تواند این فصل هم به دوران اوج خود باز گردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، جک ویشلر بازیکن جوان تیم ملی انگلیس که هم‌اکنون پس از مدت‌ها از کمند مصدومیت رها شده و امسال با تغییر پست قبلی فرد خوش درخشیده است و توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد بر این باور است که می‌تواند این فصل هم به دوران اوج خود باز گردد.

وی در این خصوص گفت: من بیش از این در خصوص آمار گلزنی‌ام صحبت کرده بودم و گفته بودم گل‌های که تاکنون به ثمر رسانده‌ام به هیچ وجه مرا راضی نمی‌کند و کافی نیست و می‌خواهم تهعداد آنها در حد قابل توجهی افزایش دهم.

شما اگر استیون جرارد و فرانک لمپارد نگاه کنید متوجه می‌شوید آنها در روزگار خودشان که در  اوج بودنند در نقش یک هافبک 15 الی 20 گل به ثمر می‌رساندند.

من نمی گویم که می‌توانم رکورد لمپارد و استیون جرارد را بشکنم و گل‌های بیشتری از آنها به ثمر رساندم، چرا که آنها واقعا در نقش یک استثنا ظاهر شدند و عملکرد فوق العاده‌ای داشتند، اما می توانم تا حدی جا پای آنها بگذارم و هم اندازه آنها گل‌زنی کنم.

گفتنی است: جک ویشلر از زمان حضورش در باشگاه بزرگسالان تا کنون که 150 بازی را پشت سر گذاشته است موفق شده است 150 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جک ویشلر ، آرسنال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار