شهردار ناحیه 2 منطقه 19، از نظارت بر ساخت و سازهای بازارچه احسانی عبدل‌آباد خبر داد.

هیوا کاکه‌زاده، شهردار ناحیه 2 منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر ساخت و سازهای بازارچه احسانی عبدل‌آباد در دستور کار ناحیه 2 شهرداری منطقه 19 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با ساماندهی بازارچه احسانی عبدل‌آباد از یکم شهریور ماه سال 93 به منظور ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.
 
کاکه‌زاده اظهار داشت: در این طرح کمیته نظارت بر ساخت و سازهای بازارچه احسانی عبدل‌آباد با حضور کسبه بازار، هیئت امنا شورای یاری و ناحیه 2 منطقه 19 به منظور نظارت و کنترل ساخت و سازهای این بازارچه تشکیل می‌شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی بازارچه احسانی عبدل‌آباد، نظارت و کنترل ساخت و سازها در بازارچه احسانی عبدل‌آباد تشکیل کمیته نظارت بر ساخت و سازهای بازارچه احسانی عبدل‌آباد از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
کاکه‌زاده خاطر نشان کرد: احداث مخازن 4گانه آب، ساماندهی اتباع افغانی غیرمجاز در بازارچه احسانی عبدل‌آباد، برگزاری نشست‌های مشترک و هم‌اندیشی ساماندهی بازارچه احسانی عبدل‌آباد از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار