به منظور افزایش تعاملات فرهنگی و بهره برداری مناسب از فضا و امکانات تاریخی مجموعه وزارت ارتباطات، رئیس خانه هنرمندان ایران از موزه ارتباطات بازدید کرد.


به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت، در این دیدار با ادای احترام به مقام هنرمندان، گفت: دید ما به موزه ارتباطات دید فرهنگی است و از این رو اقداماتی جهت حفظ آن انجام دادیم که آن را از انزوا درآورده و جزء بناهای ماندگار کشور کنیم.

راسخ با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ سازی و به ویژه کتابخوانی در کشور از طراحی یک سایت فرهنگی خبر داد و اظهار داشت: در این سایت برای ترغیب همکاران به مطالعه مسابقات مختلفی طراحی و جوایزی نیز اهدا می شود.

وی راه اندازی کتابخانه الکترونیک در وزارت ارتباطات را از دیگر اقدامات فرهنگی صورت گرفته برشمرد و گفت: با هدف استفاده کارکنان و به ویژه خانواده آنان، کتابخانه ای در سایت پردیس احداث کردیم و امیدواریم برای امتحانات سال تحصیلی93 بتوان از این امکانات استفاده کرد.

غلامحسین امیرخانی رئیس خانه هنرمندان ایران نیز در این بازدید با انتقاد از حالت بی تفاوتی موجود در جامعه خواستار ریشه یابی و چاره اندیشی در این زمینه و جلوگیری از خالی ماندن موزه ها شد.

وی در مورد جذب جوانان نسبت به یادگاران فرهنگی کشور گفت: باید با ایجاد اتاق فکر و تحقیق در مورد مسایل اجتماعی، بتوان بین جوانان و ارزشهای ماندگار کشور که به نوعی شناسنامه تاریخی، معرفتی و ارزشی ما محسوب می شود، نزدیکی ایجاد کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار