معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات، پست بانک را به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی کرد.

به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات با اشاره به اینکه  مجوزهای مربوطه در این راستا از وزارت امور اقتصادی و دارائی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت شده است.  گفت: از این پس همه ی عملیات بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به تبع آن همه ی  شرکت ها و سازمان های تابعه از طریق پست بانک انجام می گیرد.

مهدی راسخ گفت: یکی از کاملترین شعبه های پست بانک طی چند  روز آینده در سایت پردیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: این بانک توانائی بالایی برای رفع نیازهای مالی و پولی مردم دارد و می تواند از امکانات و بسترهای پست نیز برای توسعه خدمات و رفع نیازهای مربوطه بهره کافی را ببرد.
راسخ گفت: پست بانک ایران بنگاهی موفق است که مزیت های خود و نیازهای مخاطبان را به خوبی شناسائی کرده و براساس آن خدمات دهی کند

وی با اشاره به عضویت این بانک در مجامع بین المللی از مؤسسه جهانی بانک های پس انداز(WSBI) و اتحادیه جهانی پست(UPU) به عنوان یک مزیت دیگر آن برشمرد و خاطر نشان کرد: تسهیل دراستفاده آسان از امکانات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استفاده از ظرفیت های تخصصی فناوری اطلاعات(IT) در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری از دیگر مزیت های حضور پست بانک ایران در مجموعه این وزارتخانه است که باید به نحو مطلوبی از آن استفاده کند.


انتهای پیام/

 

برچسب ها: پست بانک ، شعبه ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار