تازه‌های فناوری؛

اچ پی ساعت هوشمند و کلاسیک تولید کرد

اچ پی با تولید این ساعت سعی دارد فضای جدیدی از این سازه‌ها را ایجاد کند زیرا طراحی و شکل ظاهری، یکی از مهم‌ترین معیارهای کاربران برای انتخاب یک ساعت مچی است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مدت زیادی نیست که تولید ساعت‌های هوشمند توسط شرکت‌های بنام تولید کننده از طریق مشورت کردن یا کمک گرفتن از تولید کنندگان ساعت‌های لوکس رواج پیدا کرده است. این بار نوبت اچ پی رسیده تا با عرضه ساعت هوشمند لوکس خود موسوم به MB Chronowing، که برای ساخت آن از مایکل باستین طراح مد و فشن کمک گرفته، بتواند فضای مدلینگ و تکنولوژی را به صورت خارق العاده ای با یکدیگر تلفیق کند.



کاربران این ساعت می توانند با ظاهر کلاسیک آن، موسیقی در حال پخش در تلفن خود را تغییر دهند یا  اعلانیه‌ی مربوط به پیغام‌ها یا ایمیل‌ها را دریافت کنند و تقویم و زنگ هشدارها را بین ساعت و تلفن هوشمند خود، سازگار نمایند و از اینکه ساعتی هوشمند با قابلیت همگام شدن با سیستم عامل های اندروید و ios را دارند لذت ببرند. یادتان باشد MB Chronowing قرار است تا یک هفته دیگر با قیمت ۳۴۹ دلار در رنگ نقره ای و قیمت ۶۴۹ دلار در رنگ مشکی با شیشه‌ی سافایر و بند چرمِ تمساح در دسترس کاربران قرار گیرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۰۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
سلام و تشکر از زحماتتون لطف کنید خبر های بیشتری در مورد ورود کالا های دیجیتال قرار بدین . ممنون