ستاری گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری۵۰ سهمیه فوق لیسانس و دکتری را برای دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، جهت بورس در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز طی بازدید از دانشگاه امیرکبیر و با حضور در جمع معاونان و مسئولان این دانشگاه با سخنرانی در سالن همایشهای این دانشگاه گفت: طی بازدید از بدنه دانشگاه امیر کبیر باید بگویم که این دانشگاه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتباط زیادی ندارد و من اظهار تاسف می‌کنم که چرا جهت بازدید زود‌تر به این دانشگاه نیامدم. 

وی افزود: در بحث مرکز رشد این دانشگاه باید بگویم که هم اکنون معاونت این آمادگی را دارد که میزان دو میلیارد تومان وام جهت این امر به دانشگاه بدهد. 

ستاری تصریح کرد: به مسئولین این دانشگاه می‌گویم که هر چه سریع‌تر با مرکز نوآوری (صندوق نوآوری) صندوق پژوهشی ارتباط برقرار کنم تا ارتباط بیشتری این دانشگاه با معاونت و زیر مجموعه‌های آن برقرار کند. 

ستاری اظهار داشت: در بحث پروژه‌های تجاری هیچ محدودیتی وجود ندارد و این نکته را نیز باید بگویم که هم اکنون می‌توانیم ۵۰ سهمیه جهت بورس دانشجویان این دانشگاه در مقطع فوق لیسانس و دکتری کنار بگذاریم. 

وی اظهار داشت: طی سفر اخیری که به کشور روسیه داشته‌ام باید بگویم که اگر ما ۷ دارو را به بازار روسیه وارد کنیم میزان ۳۰۰ میلیون دلار فروش در این بازار داریم. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار