معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای توانمندسازی است و جایزه نیست

ستاری گفت: تسهیلات بنیاد ملی نخبگان برای توانمندسازی است و جایزه نیست و هدف این است که افراد را توانمند کنیم و قرار نیست به کسی امتیازی بدهیم.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز در نشست خبری هشتمین همایش سالانه نخبگان جوان و نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی نخبگان که در سالن همایش‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، طی سخنرانی گفت: از جمله برنامه‌های امسال این همایش این است که عصر امروز بنیاد نخبگان با نفرات بر‌تر کنکور و افرادی که در المپیاد علمی رتبه‌ای را کسب کردند، دیدار دارد، همچنین در روز سه شنبه با رئیس جمهور دیداری برگزار می‌شود و در روز چهارشنبه نیز نخبگان با مقام معظم رهبری دیدار دارند. 

وی افزود: هدف اصلی بنیاد توانمندسازی استعدادهای بر‌تر است که بتوانند در کشور تاثیر گذار باشند و این طور نیست که به این افراد که در کنکور و یا المپیادی رتبه‌ای را کسب کردند به واسطه کسب آن رتبه جایزه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شود. 

وی به تغییر آئین نامه‌ها اشاره کرد و گفت: آئین نامه جدید بنیاد از مهر ماه امسال در حال تغییر است که از جمله این تغییرات نیز می‌توان به تغییر معافیت‌های سربازی و آئین نامه‌های دانش آموختگان بر‌تر چه در حوزه‌های نخبگان علمی و چه در سایر حوزه‌ها اشاره کرد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.