آرزوی خواهرزاده «رضا میرپنج» برای ترور مسئولان جمهوری اسلامی

این ضدانقلاب که خواهرزاده «رضا خان میرپنج» است، همچون دایی خود روحیه وحشی و خشونت‌طلبانه‌اش را نشان داده است.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران،  «امیرعباس فخرآور» ضدانقلاب فراریِ ساکن آمریکا و حامی‌فتنه ۸۸ که همکاری گسترده و آشکاری با سرویس جاسوسی آمریکا (CIA) و لابی‌های صهیونیستی دارد ، در صفحه فیسبوک خود نسبت به سخنان اخیر محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه جمهوری اسلامی‌ایران، به شدت واکنش نشان داد.



این ضدانقلاب که خواهرزاده «رضا خان میرپنج» است، همچون دایی خود روحیه وحشی و خشونت‌طلبانه‌اش را نشان داد و در صفحه فیسبوکش نوشت: "این جواد لاریجانی که حرف میزنه وسوسه میشم که اعلام تغییر تاکنیک در مبارزه و نبرد مسلحانه به جای مبارزه بدون خشونت علیه جمهوری اسلامی‌را کلید بزنیم”.

«امیرعباس فخرآور» که معروف به «پسر متوهم سیا» است و چندی پیش خود را به عنوان رئیس جمهور آینده ایران و خواهرش «مه‌لقا فخرآور» را به عنوان معاونش معرفی کرده بود، از آرزوی خود برای ترور برخی از مسئولان جمهوری اسلامی‌ایران از جمله برادران لاریجانی خبر داد.



گفتنی است، محمدجواد لاریجانی چند شب پیش در برنامه ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دوم سیما، در خصوص مهمترین مسائل قضایی این روزها، اظهار داشت: کمیسیون حقوق بشر یکی از کمیسیون‌های مجمع عمومی‌سازمان ملل که به مسأله حقوق بشر می‌پرداخت، تحت نفوذ غربی‌ها قرار داشت و کشورها با نظر غرب برای بررسی حقوق بشر انتخاب می‌شدند و لذا به شورا تبدیل شد که بالاتر از مجمع عمومی‌است.

وی با بیان این که اگر کار حرفه ای درباره حقوق بشر انجام شود، ابایی نداریم، اظهار کرد: اسناد حقوق بشر در حالی ۷۰ سال پیش نوشته شد که دول غربی اعتقادی به سایر تفکرات نداشتند و عقلانیت حقوق بشر سکولار بود؛ ما به این موضوع خیلی حساسیت نداریم و نگاه ما به دنیا سیاه و سفید نیست و به این قوانین به رغم این که این قوانین را قبول نداریم، احترام می‌گذاریم.

لاریجانی ادامه داد: اگر حقوق بشر برای حفاظت از کرامت انسانی است این بزرگ ترین توهین است که بخواهیم بر اساس قوانین سکولار برای مردم دنیا تعیین تکلیف کنیم و این روند جهانشمولی نیست و خاستگاه جهانگشایی دارد.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار