نعمتی:

این پیروزی حاصل تلاش بازیکنان بود / طیبی تاخیر داشت، از لیست بازیکنان خارجش کردیم

سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد تلاش مضاعف بازیکنان فردوسی را دلیل اصلی برد خارج از خانه بیان کرد و در مورد غیبت دو بازیکن نامی خود توضیح داد.

مصطفی نعمتی سرمربی جوان تیم فوتسال فردوسی مشهد پس از کسب سه امتیاز ارزشمند از خانه شهرداری ساوه به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شکر خدا بازی بسیار خوبی ارائه دایم و بازیکنان فردوسی زحمت بسیار زیادی کشیدند. بازیکنان فوق العاده با غیرت بازی کردند و خیلی بیشتر از آنچه که در توان داشتند را بروز دادند و به معنای واقعی خواستند که ببرند و شکر خدا به نتیجه زحماتشان که سه امتیاز شیرین خارج از خانه بود، رسیدند.
 
این پیروزی تماما به بازیکنان و تلاششان و زحمت کادر فنی شامل آقایان جنگی ، مولایی، شفیعی و … برمی گردد و همه عوامل دست به دست هم دادند تا این نتیجه رقم خورد.
 
نعمتی در خصوص عدم حضور مصطفی طیبی و سجاد بندی سعدی در این دیدار گفت: ما طبق برنامه هر بازی قبل از خروج از مشهد به حرم امام رضا رفته و از آقا خداحافظی می کنیم. اما مصطفی طیبی پیش از این بازی با تاخیر به حرم آمد و ما تصمیم گرفتیم در این بازی به همراه ما نباشند. همچنین سجاد بندی سعدی همچنان به دلیل آسیب دیدگی آماده نبود و ما این هفته اجازه دادیم فقط به تمرین بپردازد تا در تعطیلی ۲۰ روزه لیگ برتر در مورد او تصمیم بگیریم. اگر توان بازی کردن داشته باشد که خوشحال می شویم و در غیر این صورت مجبوریم او را از لیست تیم خارج کنیم.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، فردوسی ، نعمتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار