رئیس ستاد نکوداشت‌ پنجاه سال تلاش آموزشی، پژوهشی و اجتماعی دکتر دولتی:

ارتباط ایران با جامعه جهانی درماتولوژی مرهون خدمات دکتر دولتی است

طوسی گفت: ارتباط ایران با جامعه جهانی درماتولوژی و معرفی درماتولوژی ایران مرهون خدمات دکتر یحیی دولتی از اندیشمندان بزرگ کشور است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر پرویز طوسی رئیس ستاد نکوداشت پنجاه سال تلاش آموزشی، پزشکی و اجتماعی دکتر دولتی در جمع اساتید و نخبگان رشته‌های پوست و مو و همچنین در حضور رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، حجت السلام دعایی رئیس موسسه اطلاعات کشور، دکتر علی جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر مدعوین افزود: بنیان گذاری رشته‌های پوست در بیمارستان رازی و شهرهای مختلف ایران، گذراندن دوره‌های تخصصی پوست در آمریکا و سپس انتقال دانش و ارائه خدمات به هموطنان، مطالعات عمیق درماتولوژیک در ستون بین‌المللی، بنیان گذاری مرکز تحقیقات پوست و جزام در نقاط  مختلف کشور ایران ما را بر آن داشت تا در هشتادمین سالروز دکتر دولتی و به پاس نکوداشت پنجاه سال تلاش آموزشی، پژوهشی و اجتماعی از این استاد فرزانه تقدیر و تجلیل نماییم. 
 
طوسی در ادامه تعهدد مقالات استاد دولتی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، توسعه آموزش و پژوهش در عرصه‌ درمالوتوژی، تربیت بیش از هشتاد تن از متخصصین عرصه پوست و مو در کشور و خارج از کشور را تنها گوشه‌ای از خدمات دکتر دولتی عنوان کرد. 
 
وی در ادامه پرفسور یحیی دولتی را سفیر علمی ایران در حوزه درماتولوژی دانست و گفت: از این به بعد همه ساله جایزه‌ای از سوی بنیاد دکتر دولتی به یکی از دانشجویان فارغ التحصیل استاد که در تعدد مقالات، فناوری و نوآوری پیشگام بوده‌اند اهدا خواهد شد. 
 
گفتنی است: نکوداشت پنجاه سال تلاش آموزشی و پژوهشی دکتر دولتی با حضور گسترده متخصصین پوست و مو از ایران و سایر کشور‌های جهان عصر پنجشنبه 8 آبان ماه در هتل‌المپیک تهران برگزار گردید. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار