مقابله با بحران کم آبی، با جدیت از سوی فرمانداری شهرستان شهریار دنبال می شود

معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان شهریار از عزم جدی مجموعه مذکور به منظور رفع و دفع مشکلات ناشی از بحران کم آبی در سطح منطقه مورد اشاره خبر داد.

 کریم تبارکی، معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان شهریار در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به بحران کم آبی به عنوان جدی ترین دغدغه مجموعه مدیریتی شهرستان مورد اشاره اظهار داشت: بحران کم آبی مشمول دو بخش آب شرب و آب کشاورزی می شود در حد توان اقدامات و تدابیری در خصوص رفع و دفع مشکلات عرصه مذکور و کاهش آن به حداقل ممکن اتخاذ شده است.
 
وی در ادامه افزود: بخش اعظمی از رفع مشکل و بحران کم آبی مستلزم همیاری و همگرایی مردم است تا با صرفه جویی و استفاده بهینه از آب، به بهبود وضعیت موجود کمک نمایند.
 
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه مدیریت نیز، تصمیماتی اتخاذ شاه که حفرچاه در مناطق پرآب و ایجاد رینگ از نمونه های آن است که البته موارد مذکور درمان قطعی تلقی نمی شود و راه حل مقطعی است و یکی از عمده ترین راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود در عرصه مدیریت و در سطح شهرستان شهریار وارد نمودن آب از حوزه‌هایی همچون سد طالقان و سر کرج است که می‌تواند به نحو چشمگیری در تامین آب مورد نیاز موثر واقع شود.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: فرمانداری ، شهریار ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار