رئیس اداره عقیدتی- سیاسی نیروی هوافضای سپاه گفت: در نگاه تکفیری‌ها اگر کسی خطایی کرد قابل بخشش نیست، لذا با این تفکر جلوی یک ماشین را سد می‌کنند و پس از پرسش‌هایی از خواندن نماز در صورت پاسخ منفی، فرد را به رگبار می‌بندند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن‌زاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه و رئیس اداره عقیدتی- سیاسی نیروی هوا فضای سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره مشی تکفیری‌ها اظهار داشت: متأسفانه براساس آموزه‌های وهابیت، تعصبات خشک و جاهلیت رشد کرده است.

وی با اشاره به اهمیت معرفت‌شناسی در حوزۀ دین تصریح کرد: در حوزۀ‌ معرفتی خدا را رئوف و رحیم می‌دانیم اما در نوع برخورد این‌ها (تکفیری‌ها) از بخشش خبری نیست و از نگاه تکفیری خطاکار مورد مغفرت قرار نمی‌گیرد.

رئیس اداره عقیدتی- سیاسی نیروی هوافضای سپاه به اشاره به تفاوت قائل شدن بین شهروندان زن و مرد در نگرش وهابیت اضافه کرد: وهابیون  بین زن و مرد تفاوت قائلند، اما در جامعه اسلامی مغفرت و بخشش اسلامی برای همه یکسان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن‌زاده با اشاره به نگاه خشن تکفیری‌ها در مباحث دینی گفت: در نگاه تکفیری‌ها اگر کسی خطایی کرد قابل بخشش نیست، لذا جلوی یک ماشین را گرفته و درباره خواندن نماز می‌پرسند و اگر پاسخ منفی باشد، فرد را به رگبار می‌بندند.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: سلیمان بن عبدالوهاب برادر محمد بن عبدالوهاب اولین کسی است که گرایشات برادر خود را که سرسلسله وهابیت است، رد می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار