قزوین؛

هیئت دانشگاه استراسبورگ فرانسه از دانشگاه بین المللی امام خمینی بازدید کرد

اعضای این هیئت در نشستی با رییس و معاونان دانشگاه راهکارهای توسعه علمی بین دو دانشگاه را بررسی کردند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ نائینی،رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی گفت: دو دانشگاه می توانند با تعریف پروژه های تحقیقاتی مشترک، اعزام استاد، تبادل استاد و دانشجو، با هم همکاری علمی داشته باشند.

خانم  پرفسور مایار از اعضای هیئت فرانسوی هدف از آمدن به ایران را ارتباط با دانشگاههای ایرانی بیان کرد و ادامه داد که بین دانشگاه امام خمینی و دانشگاه استراسبورگ نقطه نظرات مشترکی وجود دارد که دو طرف می توانند در آن ها با هم همکاری کنند
معاون روابط بین الملل دانشگاه بین المللی امام خمینی هم گفت: نمایندگان دانشگاه استراسبورگ به دنبال همکاری بیشتر در رشته های علوم انسانی و مشارکت در پروژه های جهانی هستند.

بیات در ادامه افزود در حال حاضر 950دانشجوی خارجی در دانشگاه بین الملل امام خمینی مشغول به تحصیل هستند و تعداد 650 زبان آموز در این دانشگاه مشغول به آموزش زبان فارسی هستند.


هیئت نمایندگان دانشگاه استراسبورگ به همراه جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه از بخش های مختلف دانشگاه چون آزمایشگاه های دانشکده علوم پایه ،مرکز آموزش زبان فارسی و امکانات خوابگاهی،  دانشکده معماری و شهرسازی و نمایشگاه دستاوردهای معماری و شهرسازی دانشگاه بازدید کردند.

هیئت نمایندگان دانشگاه استراسبورگ ، متشکل از خانم پروفسور کریستین مایاراستاد دانشگاه استراسبورگ فرانسه در رشته زبان و فرهنگ آلمانی و رییس خانه ی دانشگاهی علوم انسانی آلزاس، آقای دکتر هارتمن پیر استاد دانشگاه و مدیر بخش دکترای دانشگاه استراسبورگ فرانسه، آقای دکتر حسین بیک باغبان استاد ممتاز دانشگاه استراسبورگ فرانسه و رییس مرکز دانشگاهی مطالعات و تحقیقات ایرانی آلزاس و خانم نداف مدیر روابط بین الملل دانشگاه استراسبورگ بودند. 

انتهای پیام/ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.