تقیان: برگزاری لیگ به نفع ملی پوشان بود

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: به نظر من برگزاری لیگ در این شرایط خیلی خوب است، هر فرد غیر فنی هم این را تشخیص می دهد، قرار گرفتن در شرایط مسابقه کمک بزرگی می کند تا آمادگی کامل پیدا کنیم.

رسول تقیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فشار مسابقات آسیایی باعث شد وزنه بردارها از لحاظ روحی تضعیف شوند و همانطور که نظاره گر هستیم، مسابقات جهانی نیز طی روزهای آتی آغاز می شود اما هنوز از مسئولان خبری نیست.
 
وی در ادامه افزود: در سال قبل مسئولان ورزشی از جمله سجادی به اردو وزنه برداران سر زدند اما امسال خبری از هیچ کدام از مسئولان نبود حضور مسئولان ورزشی در اردو وزنه برداران بی تاثیر نیست چرا که با حضورشان به وزنه برداران روحیه می دهند.
 
تقیان در خصوص وضعیت جسمانی خودش تصریح کرد: از ناحیه کمر آسیب دیدگی دارم ولی خود را به رقابت های جهانی می رسانم و تمام تلاش خودم را می کنم تا به عنوان نماینده ایران سهمیه المپیک را از آن خود کنم.
 
وزنه بردار دست 85 کیلوگرم در مورد وضعیت سایر ملی پوشان گفت: تاکید می کنم که ملی پوشان از لحاظ جسمانی وضعیت خوبی دارند، اما برای رقابت های جهانی آمادگی کامل ندارند.
 
وی در خصوص زمان برگزاری مسابقات لیگ وزنه برداری گفت: به نظر من برگزاری لیگ در این شرایط خیلی خوب است، هر فرد غیر فنی هم این را تشخیص می دهد، قرار گرفتن در شرایط مسابقه کمک بزرگی می کند تا آمادگی کامل پیدا کنیم،‌ در حالی که همه وزنه‌بردارها وزنه های تمریناتشان را می زنند فشار زیادی به آنها وارد نمی‌شود.
 
وی در ادامه افزود: اگر آسیب دیدگی نداشتم من هم در مسابقات لیگ حضور پیدا می کردم.
 
تقیان در خصوص مدت زمان اختصاص داده شده به ریکاوری وزنه‌برداران گفت: مدت زمان کمی برای ریکاوری داریم و ما تلاش خود را می کنیم تا سهمیه المپیک را کسب کنیم.
 
وی در خصوص شناخت از حریفانش در رقابت های جهانی گفت: از حریفان شناخت کافی داریم و با حساب سرانگشتی که داشتیم،‌کار سختی پیش رو داریم و باید خیلی تلاش کنیم.
 
تقیان درباره کسب سهمیه المپیک گفت: مسابقات وزنه برداری امتیازی است و نفرات اول تا بیستم هر چه مقام بهتری کسب کنند امتیاز بیشتری می گیرند و تیم های اول تا ششم سهمیه کامل را به دست می آورند.
 
رسول تقیان در پایان در خصوص افرادی که احتمال مدال آوری آنها بیشتر بود، خاطر نشان کرد:شانس مدال آوری کیانوش رستمی و بهداد سلیمی خیلی بالاست، این شانس همچنین برای سایر وزنه بردارها نیز وجود دارد ولی در کل وزنه برداری قابل پیش بینی نیست.
 
انتهای پیام/
 
 
برچسب ها: تقیان ، وزنه برداری ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار