بحران خشونت در آمریکا نشانه‌هایی از فروپاشی اجتماعی این کشور + فیلم

بررسی اخبار مربوط به خشونت‌های رسانه‌ای شده آمریکا در روزهای اخیر، تصویر تامل‌برانگیزی از شرایط اجتماعی این کشور را ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، بررسی اخبار مربوط به خشونت‌های رسانه‌ای شده آمریکا در روزهای اخیر، تصویر تامل‌برانگیزی از شرایط اجتماعی این کشور را ارائه می‌دهد.
در مورد حوادث اخیر آمریکا نکات قابل تاملی وجود دارد؛ باز هم تعدادی تصاویر از نمای بالا و تلقین توانایی کنترل محیط در رسانه‌های آمریکایی، نمایش مجدد نفوذ لابی‌های اسلحه‌سازی، به حاشیه راندن اخبار و تحولات مربوط به حادثه ایالت "میسوری" و قتل نوجوان سیاهپوست آمریکایی که اعتراضات به آن همچنان در ایالت‌های مختلف آمریکا ادامه دارد.
گفتنی است؛ با تحلیل رسانه‌های آمریکایی به خوبی مشخص است آنها با اطلاع کامل از افزایش آمار خشونت‌ها در آمریکا، شگردهای مختلف رسانه‌ای را به کار می‌گیرند و سعی در آرام جلوه دادن اوضاع اجتماعی این کشور دارند اما مجموع این حوادث نشانه‌هایی از فروپاشی اجتماعی در آمریکاست، چرا که به طور مشخص افزایش ناامنی انسجام ملی در آمریکا را از بین برده و جامعه آمریکایی دیگر توانی برای اعتراض به این ناامنی‌ها ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار