طرح امداد رسانی و اطفای حریق در مساجد منطقه 15 اجرا می شود

دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 15 گفت: طرح امداد رسانی و اطفای حریق در مساجد منطقه 15 همزمان با ماه محرم و مراسم عزاداری امام حسین(ع) اجرا می شود.

 منوچهر رحیمی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 15 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجرای طرح امداد رسانی  اطفای حریق در مساجد محلات 20 گانه منطقه 15 همزمان با ماه محرم در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه محرم به منظور آماده سازی هر چه بیشتر شهروندان و عزاداری امام حسین(ع) هنگام مقابله با حوادث غیر مترقبه در مساجد محلات 20 گانه منطقه 15 در دست اجرا است.

رحیمی گفت: این طرح همزمان با ماه محرم به منظور آماده سازی هر چه بیشتر شهروندان و عزاداری امام حسین(ع) هنگام مقاله با حوادث غیر مترقبه در مساجد محلات 20 گانه منطقه 15 در دست اجرا است.
 
دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 15 اظهار داشت: در این طرح کارشناسان مدیریت بحران منطقه 15 با حضور در مساجد محلات 20 گانه این منطقه اقدام به اجرای طرح امداد رسانی و اطفای حریق خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح امداد رسانی و اطفای حریق در مساجد محلات 20 گانه منطقه 15، آموزش چهره به چهره، برگزاری کارگاه های آموزشی امداد و نجات، کمک های اولیه کار، تجهیزات امداد و نجات اطفای حریق، حمل مصدوم و اتصال به نزدیکترین مرکز درمانی، توزیع اقلام آموزشی مدیریت بحران زلزله و ایمنی، امداد و نجات، کمک های  اولیه و اطفای حریق از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
رحیمی خاطر نشان کرد: برگزاری مانورهای امداد و نجات و اطفای حریق، آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران در مساجد، انجام اقدامات مقابله با حوادث غیر مترقبه همزمان با ماه محرم در تکایا و هیئت های مذهبی از اقدامات دیگر  ستاد مدیریت بحران منطقه 15 است.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار