قنبرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برخی ابهامات فدراسیون حل شده اما برخی از آنها در جلسه دوم رسیدگی می‌شود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما برای رفع ابهامات مالی امروز دور هم جمع شدیم که مقداری از این ابهامات برطرف شد اما هنوز چیزی منتفی نشده است.

قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلسه امروز بابت موضوعی بود که نباید رسانه‌ای می‌شد اما متاسفانه در حال حاضر رسانه‌ای شده است و در این جلسه در خصوص ابهامات مالی‌ وجود داشت حسابرسان موارد را بازرسی کردند و مقداری از این ابهامات برطرف شد اما هنوز چیزی منتفی نشده است.

وی ادامه داد: این جلسه خیلی زودتر از این ها باید برگزار می‌شد و ما درخواست این جلسه را به کفاشیان داده‌ بودیم ولی جلسه خیلی دیر برگزار شد و این دیر برگزار شدن جلسه باعث شد تا این شایعات و ابهامات به وجود بیاید.

وی در خصوص درخواست برخی‌ها مبنی بر عقب نشینی موضع هیئت رئیسه و برکناری آیت اللهی و نبی اظهار کرد: هیچ فردی با ما تماس نگرفته است حداقل با خود من کسی تاکنون درباره این موضوع تماس نداشته است و در مورد مشکلات فدراسیون روی موضع قبلی خود هستیم.

دومین جلسه هیئت رئیسه ساعت 17 امروز برگزار می‌شود و در مورد مشکلات فدراسیون و موضوع آیت اللهی و نبی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار