فیاضی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حرف‌های مشاوران رئیس‌جمهور، کار دست دولت داد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اظهار نظرهای چند روز گذشته مشاوران رئیس‌جمهور در عدم رای‌ اعتماد نمایندگان به نیلی تاثیر به سزایی داشته است.

"عبدالوحید فیاضی" نمابنده مردم نور و محمودآباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عدم رای اعتماد نمایندگان خانه ملت به "محمود نیلی‌احمدآبادی" وزیر پشنهادی دولت برای تصدی وزات علوم، گفت: اظهار نظرهای چند روز گذشته مشاوران رئیس‌جمهور در عدم رای‌ اعتماد نمایندگان به نیلی تاثیر به سزایی داشته است.
 
وی افزود: گاهی اوقات مشاوران رئیس‌جمهور حرف‌هایی می‌زنند که کار دست دولت می‌دهد، مثل عدم رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم که کار دست دولت داد.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس‌جمهور باید در انتخاب مشاوران خود، نحوه به‌کارگیری آنان دقت بیشتری کند و بر اظهارنظرهای آنها نظارت بیشتری داشته باشد، چراکه این اظهارنظرها به رابطه دولت و مجلس لطمه وارد خواهد کرد.
 
این نماینده مجلس نهم با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر معرفی "حسام الدین آشنا" مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارتخانه علوم، خاطر نشان کرد: بعید می‌دانم دولت آشنا را به عنوان وزیر پیشنهادی خود به مجلس معرفی کند، آشنا با حرف‌هایی که می‌زند، بهتر است که نیاید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار