حسن میرزا آقا بیگ در خصوص ترکیب تیم ملی راگبی گفت: اعضای تیم ملی راگبی 13 نفر هستند که از بین آنها 7 نفر به مسابقات تیم مقدماتی المپیک اعزام می‌شوند.

 رئیس انجمن راگبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: وضعیت تیم راگبی بسیار خوب است و ما سعی می‌کنیم بهترین نفرات را به مسابقات مقدماتی المپیک اعزام کنیم.
 
آقا بیک بیان داشت: مرحله اول این رقابت‌ها خیلی حساس است اما ما می‌توانیم به عنوان یکی از شش تیم صعود کننده به مرحله بعد راه پیدا کنیم که در این صورت سهمیه حضور در مرحله دوم رقابت‌ها که بهمن ماه در شهر چنای هند برگزار می‌شود را بدست می‌آوریم.
 
وی درباره حمایت مسئولان از تیم ملی راگبی افزود: تیم ملی راگبی از حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش جوانان برخوردار است امیدواریم با این حمایت صورت گرفته جزو سه تیم برتر قرار بگیریم.
 
آقا بیک درباره پیش بین‌اش از صعود به مرحله دوم تصریح کرد: به نظر من صعود به مرحله دوم یک رویاست اما امیدوارم جز شش تیم برتر این مسابقات شویم چرا که ورزش راگبی ظرفیت بالایی دارد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:بحث مالی و حمایتی از انجمن راگبی با انجمن‌های دیگر متفاوت است چرا که این رشته به جز سپک تاکرا در مسابقات‌ آسیایی حضور ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آقا بیک ، المپیک ، راگبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار