در جلسات 16 و 17 کمیته رسانه بازار سرمایه موضوع ارتباطات رسانه‌ای کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار بررسی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در جلسات 16 و 17 کمیته رسانه بازار سرمایه موضوع ارتباطات رسانه‌ای کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار مطرح شد: اعضای کمیته از ضعف قابل توجه در زمینه ارتباطات کارگزاران با خبرنگاران یاد کردند که آقای میرصانعی، دبیرکل کانون هم با اشاره به خالی‌بودن پست مسوول روابط عمومی، رفع این مشکلات را منوط به فعالیت واحد روابط عمومی دانستند.
 
ایشان با تحویل فهرستی از افراد پاسخگو در کانون موافقت کردند که این فهرست به فاصله اندکی پس از جلسه تحویل شد و در هفته گذشته به ایمیل دوستان ارسال شده است.
 
همچنین در جلسه 17 که شنبه گذشته برگذار شد، اعضای کمیته رسانه دیدگاه‌های خود را درباره استقبال اندک از بازدید و دوره آموزشی برگزار شده توسط شرکت سپرده‌گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجوه اعلام کردند.
 
مطابق با بررسی اعضای کمیته رسانه، ناشناخته‌بودن این شرکت نزد خبرنگاران، نوپابودن فعالیت‌های جدید روابط عمومی این شرکت و قرار داشتن روز برگزاری در ایام بین تعطیلات به عنوان مهم‌ترین علت‌های استقبال کمتر خبرنگاران دانسته شد.
 
با این حال، اعضای کمیته تاکید کردند انتظار از خبرنگاران رسانه‌های بورسی این است که در این حیطه فعالیت بیشتری داشته باشند. بعلاوه این که قرار شد برای بازدیدهای بعدی اولویت با کسانی باشد که در دوره‌های آموزشی هم شرکت کنند.
 
همچنین تقاضای سایت‌های خبری – تحلیل برای قرارگرفتن در فهرست رسانه‌ای بازار سرمایه بررسی شد.
 در این زمینه داشتن معیارهای چون تولید محتوای خبری ، ضریب نفوذ نسبی ، عدم وابستگی به کارگزاری خاص و عدم فروش خبر ،از ارکان اصلی بر شمرده شد

بر همین اساس نیز تقاضای تعدادی از سایت‌ها بررسی و درباره آنها تصمیم‌گیری شد.
 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: کمیته ، بورس ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار