شیرکوند در گفتگو با باشگاه خبرنگارن مطرح کرد

تولید علم موثرترین سلاح مقابله با استکبار است

استاد دانشگاه آزاد تهران غرب گفت: در صورتی که روی نخبگان سرمایه گذاری کنیم آنان می‌توانند علم مورد نیاز کشور را تأمین کنند و در آن صورت است که هیچ ابرقدرتی در جهان جرأت رویارویی با جمهوری اسلامی را به خود نمی‌دهد.

"مهدی شیرکوند" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با اینکه نخبگان ما باید تولید علم داشته باشند، اظهار داشت: تولیدات اصلی ما در گرو داشتن تولید فکر و اهمیت دادن به نخبگان است.

وی ادامه داد: هنگامی که مقام معظم رهبری فرمودند اداره کشور بر مبنای فروش نفت خام شبیه "بچه پولداری ملی" است و ایران را باید با اتکای به منابع روی زمین یعنی هوش و استعداد جوانان و نخبگان کشور اداره کرد نه با تکیه بر درآمد پرنوسان منابع زیرزمینی و نفتی در صورتی که ابر قدرتهایی مانند کشورهای صهیونیست و آمریکا متوجه شوند که اقتصاد ما نفتی است قیمت نفت را کاهش خواهند داد تا کشورمان را با چالش مواجه کنند.

استاد دانشگاه آزاد تهران غرب تصریح کرد: در صورتی که روی نخبگان سرمایه گذاری کنیم آنان می‌توانند علم مورد نیاز کشور را تأمین کنند و در آن صورت است که هیچ ابرقدرتی در جهان جرأت رویارویی با جمهوری اسلامی را به خود نمی‌دهد.

شیرکوند با بیان اینکه داشتن رهبر بزرگی مانند مقام معظم رهبری به عنوان ستون اصلی نظام کسی نمی‌تواند با کشور ما روبرو شود، تصریح کرد: در حال حاضر کشورمان نقش اول را از نظر تولید علم، داشتن نخبگان و ژئوپلتیک در منطقه را دارد قطعا ایران می‌تواند بر کشورهای دیگر تاثیر گذار باشد و امروز با افتخار می‌گوییم ایران از نظر نظامی نقش اصلی را در منطقه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاست ، داعش ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار