گنجی در گفتگو با باشگاه خبرنگارن:

اتحاد کشورهای اسلامی اهدف شوم استکبار را محکوم به شکست می‌کند

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: تلاش استکبار برای اشاعه اسلام‌هراسی در افکار عمومی از جمله موارد تقابل استکبار جهانی با بیداری اسلامی است که مسلمانان جهان باید با تأسی از قیام خونین عاشورا به مقابله با این تفکرات بپردازند.

"علی گنجی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تقارن سالروز استکبار ستیزی با عاشورای حسینی، اظهار داشت:‌ طبیعی است اگر کشورهای اسلامی هوشیار نباشند استکبار به هدف اصلی خود که همان تفرقه انداختن بین این کشورهاست خواهد رسید.

وی ادامه داد: هرگاه کشورهای اسلامی از یکدیگر غافل شده‌اند مستکبران توانسته‌اند آنها را استثمار و به آنان ضربه بزنند.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه دخالت در امور داخلی کشورهای اسلامی که این سال‌ها به اوج خود رسیده  نمونه بارز این دشمنی آنان با مبانی اسلام است، گفت: پرورش گروه تروریستی داعش و تقویت آن در منطقه از جمله اهداف ضد اسلامی استکبار در کشورهایی مانند سوریه‌، مصر، عراق، پاکستان و درگیر کردن کشورهایی مانند لبنان، غزه، مصر و عربستان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش استکبار برای اشاعه اسلام‌هراسی در افکار عمومی از جمله موارد تقابل استکبار جهانی با بیداری اسلامی است که مسلمانان جهان باید با تأسی از قیام خونین عاشورا به مقابله با این تفکرات بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، استکبار ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار