رئیس اداره ثبت احوال تنکابن از افزایش آمار ولادت و ازدواج در تنکابن خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،اسماعیل فاخری با اشاره به آمار عملکرد 6 ماهه نخست سال‌ جاری ثبت احوال شهرستان از رشد حدود 2.5 درصدی ولادت و 3.5 درصدی ازدواج در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماه نخست امسال 970 واقعه ولادت در این شهرستان ثبت شده است، افزود: این تعداد، 23 واقعه بیشتر از مدت‌زمان مشابه در سال 92 بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال تنکابن آمار وفات ثبت‌شده در این شهرستان را 447 واقعه یعنی 18 واقعه کمتر از نیمه نخست سال قبل عنوان کرد و اظهار داشت: در نیمه نخست سال‌ جاری 789 واقعه ازدواج یعنی 28 واقعه بیشتر از مدت زمان سال قبل و با 3.6 درصد افزایش، ثبت شده است.

فاخری اظهار داشت: بیش از دو سالی است که با توجه به درگذشت تنها سردفتر طلاق شهرستان و به علت فقدان این دفتر، شهرستان تنکابن فاقد محضر طلاق است و با ادامه این رویه همچنان متقاضیان مجبورند برای حل مسائل خود به شهرستان‌های هم‌جوار مراجعه کنند.

وی افزود: در نیمه نخست امسال در این اداره 72 تغییر نام، 101 مورد تغییر نام خانوادگی، 2 هزار و 360 مورد تعویض شناسنامه، صدور 466 مورد شناسنامه متقاضیان مفقودی، صدور یک‎هزار و  555 کارت ملی هوشمند و نیز 485 کارت شناسایی ملی المثنی صادر شده است.

فاخری گفت: در 6 ماه گذشته 111 رأی در راستای حل اختلافات بین این اداره و مراجعان و در راستای حل مشکلات موجود صادر شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تنکابن ، ازدواج ، ولادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.