اجرای نمایش نامه "ناگهان هذا حبیب اله..." به دلیل توهین به سالار شهیدان لغو شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران نمایش نامه "ناگهان هذا حبیب اله..." نوشته "عباس نعلبندیان" به کارگردانی "رضا دادویی" که قرار بود در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 6 و 7 آبان ماه 93 ساعت 18 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر نمایشنامه خوانی داشته باشد گویا به دلیل نامناسب بودن محتوای نمایش و تضاد داشتن با آنچه که در خبرها منتشر شده بود اجرای سه شنبه شب آن کنسل شد.

خبرهای حاکی از آن است نویسنده این اثر عباس نعلبندیان سال‌هاست در فهرست ممنوعه قرار دارد و به دلیل محتوای ضدمذهب اکثر آثار او وزارت ارشاد مجوزی به اجرا آثار وی نمی‌دهد.

در این نمایش بازیگرانی همچون حسین پاکدل، علی سرابی، پریسا مقتدی،هوشنگ هیهاوند, ژاله صامتی، الهه حسینی، سید جواد طاهری و علی امیری ایفای نقش می کنند که محتوای آن با سوگواره شب های واقعه نه تنها تناسبی ندارد بلکه توهینی آشکار به سالار شهیدان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، لغو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۰۱:۰۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
تمام دلخوشی ما شیعیان همین امام حسین علیه السلام و اجداد و اولادش توی این دنیای پر از شرارت هستند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۳
باعث تاسف است که چگونه اینگونه اقدامات درقلب ام القرای جهان اسلام و تشیع دردست اقدام است وهنوز مسئولینی هستندکه فرصت اینگونه اقدامات شرمانه رابه افرادبی خردوضد ارزشهای اسلامی ودینی مردم عمل می دهند؟
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۴۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۳
]چشم وزارت ناارشاد نه روشن!!!!!!!!!! معلومه مثلا" آقایون مسئول مشغول چه (...)کارین که تو این ایام یه همچنین جسارتی تا این مرحله پیش رفته؟خدا از سرتون نگذره انشااله!دلمون خون میشه وقتی اینجور خبرا رو میشنویم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۳
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمدوآل محمد و آخر تابع له علی ذلک
آخرین اخبار