عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه توانمندی‌ سازمان صدا و سیما پیشرفت‌ خوبی داشته است، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری و شرکت‌های زیر مجموعه آن می‌توانند از توانمندی‌های صدا و سیما برای رفع نیازمندی‌های تکنولوژیکی استفاده کنند.

"سیدمحمد بیاتیان" عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اعضای این کمیسیون امروز میهمان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی بودند، اظهار داشت: طی این حضور از توانمندی‌ها و فعالیت‌های این سازمان طی سال‌های گذشته که در بحث فناوری و تکنولوژی‌های جدید انجام شده بود، بازدید کردیم.

نماینده بیجار و حسن‌آباد تصریح کرد: بعد از بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از سازمان صدا و سیما جلسه مشترکی با حضور "عزت‌الله ضرغامی" رئیس این سازمان و همچنین معاونان وی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه از مشکلاتی که طی این تحریم‌ها برای سازمان صدا و سیما  بوجود آمده و این‌که چگونه این سازمان توانسته بر این معضلات فائق بیاید و با توانمدی‌های خود سطح کشور و بین‌الملل را پوشش دهد، صحبت شد.

بیاتیان با تأکید بر اینکه سازمان صدا و سیما توانسته طی این سال‌ها بسیار خوب عمل کند، بیان داشت: طی صحبت‌هایی که در این جلسه انجام شد به این نتیجه رسیدیم که شرکت‌های مخابرات، وزارت ارتباطات و فناوری و همچنین شرکت‌های زیر مجموعه آن می‌توانند از توانمندی‌های صدا و سیما برای رفع نیازمندی‌های تکنولوژیکی‌ خود چه سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری استفاده کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: توانمندی‌های سازمان صدا و سیما در این سال‌ها پیشرفت خوبی داشته که در بعد اقتصاد مقاومتی کارهای بسیار جدیدی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار