تکواندوکار قهرمان طلایی بازی‌های آسیایی "اینچئون" و رقابت‌های انتخابی المپیک می‌گوید: فقط به فکر مدال طلای بازی‌های المپیک 2016 "ریودوژانیرو" است.

فرزان عاشورزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره رقابت های "گرندپریکس" منچستر عنوان کرد: بلافاصله بعد از بازگشت از اینچئون برای دریافت روادید انگلیس سفر دو روزه ای به ترکیه داشتیم و پس از آن بود که توانستم برای دو روز استراحت و دیدار با خانواده ام برای دو روز به سلمان شهر عباس آباد بروم. بعد از آن هم به اردوی تیم ملی بازگشتم و برای رقابت های انتخابی المپیک آماده شدم.

وی افزود: در اردوی تیم ملی بعد از مسابقات زیاد و سخت، ریکاوری خوبی داشتیم و خود را آماده مسابقات "گرندپریکس" کردیم. در انگلیس مسابقات سخت و شرایط دشواری را با توجه به حضور بهترین حریفان داشتیم و خوشبختانه به نتایج دلخواه رسیدیم.

با بی باک راحتم

عاشورزاده تصریح کرد: با مهدی بی باک راحتم و او به عنوان کوچ من در مسابقات حضور دارد. این بار هم با راهنمایی کادرفنی به موفقیت و مدال طلای گرندپریکس رسیدم.

نوبت المپیک است

پدیده تکواندو ایران در فاصله کمی توانسته پله های ترقی را یکی بعد از دیگری طی کند، او درباره این موفقیت می گوید: هنوز تا المپیک راه زیادی مانده و من هم تمام تمرکزم را روی این هدف گذاشته ام. بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی، نوبت حضور در مسابقات انتخابی المپیک، جام جهانی و جهانی است تا امتیازات لازم را برای رسیدن به المپیک جمع آوری کنم.

قول دادم طلایم را پس بگیریم

دارنده نشان طلای بازیهای آسیایی اینچئون در مورد شکست حریف چین تایپه ای اش که شاگرد رضا مهماندوست در این بازیها بود، گفت: این حریف نفر دوم رنکینگ المپیک تکواندوکاران دنیا است. من به حرف هایی که مهماندوست در مورد شرایط نامساعد این حریف هنگام رویارویی با من در اینچئون، کاری ندارم و به هر حال من او را شکست دادم و اگر این تکواندوکار کنترلی روی وزن کم کردن نداشته ضعف کادرفنی تیم ملی چین تایپه بوده است که چنین بهانه ای برای باخت آورده اند.

وی ادامه داد: راه برای رسیدن به المپیک زیاد است و هر کسی شایسته باشد به این بازیها می رسد. وقتی در مسابقات گرندپریکس قزاقستان برابر همین حریف تایپه ای در فینال باختم، همان جا به خودم قول دادم که با برد او در مسابقه بعدی مدال طلایم را پس بگیرم!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار