مدیرعامل تیم انصراف داده فوتسال شمشاد شهرداری دلیجان گفت: برخی سازمان‌ها برای کسب امتیاز مجوز تیم‌داری می‌گیرند، مسئولان باید روی کار ارگان‌هایی که مجوز می‌دهند، نظارت کافی داشته باشند.

فدایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درمورد دلایل انصراف این تیم از بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: یکی از دلایل مهمی که از بازی‌ها انصراف دادیم عدم وجود اسپانسر بود.

مدیرعامل تیم فوتسال بانوان شهرداری دلیجان در ادامه افزود: دلیل نبود اسپانسر را فقر فرهنگی می‌دانم فقری که جرأت سرمایه گذاری را از ارگان‌های خصوصی و دولتی گرفته و شهرداری هم که در لیگ سال گذشته این وظیفه را به عهده گرفت شاید به دلیل متضرر شدن در لیگ امسال اسپانسر تیم نشدند.
 
فدایی در مورد دیگر ارگان‌ها بیان داشت: شخصا با یکی دو ارگان دیگر در مورد اسپانسر شدن مذاکراتی را انجام دادم و خانم جلالی، سرمربی تیم هم در این مورد زحمات فراوانی کشید و به ارگان‌های زیادی مراجعه کرد اما هیچ کدام راضی به این کار نشدند نمی‌توان از سرمایه داران شهرم ایرادی بگیرم ارگان‌های دولتی هم زیر بار کمک به بانوان نرفتند.
 
مدیرعامل تیم فوتسال انصراف داده شهرداری دلیجان در ادامه بیانات خود تصریح کرد: باید افق دید خود را گسترش داده و یا حتی به عقب بازگردانیم و باید در سیستم نظامی علت را جستجو کنیم زمانی به ارگانی اجازه تیم داری داده می‌شود باید آن ارگان تیم داری کند و اگر این چنین نشد امتیاز آن ارگان باطل شود زیرا برخی ارگان‌ها هستند که فقط برای کسب امتیازاتی مجوز تیم داری می‌گیرند و باید مسئولان بر روی چنین مجوزهایی نظارت کافی داشته باشند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفم برای شهرم که تنها تیم فوتسال بانوان خود را از دست داد.

انتهای‌پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار