کنی: مسابقات آزاد کشوری با بهترین شرایط برگزار شد/ به فکر میزبانی مسابقات آسیایی هستیم

رئیس انجمن دراگون بوت گفت: مسابقات آزاد کشوری هم در بخش بانوان و هم در رده مردان با بهترین شرایط و کیفیت برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛محمد کنی اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقات کشوری به صورت آزاد و با هزینه شخصی تیمها برگزار شد ولی تعداد شرکت کنندگان و تیمهای حاضر در این رقابتها نشان از علاقه و پیشرفت چشمگیر این رشته در سطح کشور را دارد.

وی افزود: البته ما حمایتهایی مثل در اختیار قرار دادن خوابگاه و امکانات دیگر را در برنامه داشتیم ولی حضور 11 تیم بانوان و 19 تیم در بخش مردان و شرکت چیزی حدود 900 اژدها سوار در این مسابقات واقعا چشمگیر و راضی کننده بود و مسلما این مهم انگیزه ورزشکاران را در سطح کشور افزایش خواهد داد.

کنی سطح کیفی مسابقات کشوری را مطلوب توصیف کرد و گفت: مسابقات کشوری با برنامه ریزی دقیق و منظم و با یک تیم اجرایی کامل و البته با حضور داوران ممتاز و رسمی جهانی انجام پذیرفت که در این بین رقابت تنگاتنگ تیمها و ثبت رکوردهای جدید سطح کیفی این مسابقات را به مراتب بالا برده بود.

او اضافه کرد: تنها مشکل ما تجهیزات و ادوات است که به دلیل قدیمی شدن قایقها و پارو کار را برای ما سخت می کند و فرسودگی این وسایل کیفیت را به حداقل می رساند و متاسفانه در این بخش کمبود داریم.

رئیس انجمن دراگون بوت از تلاش این انجمن برای برگزاری مسابقات بین المللی در ایران خبر داد و گفت: در صدد هستیم سال آینده مسابقات بین المللی در ایران برگزار کنیم و با توجه به ارتباطاتی که با فدراسیون جهانی داریم می خواهیم که مدیریت این رشته در حوزه خلیج فارس و آسیای میانه را عهده دار شویم.

وی ادامه داد: البته دورنمایی را هم ترسیم کرده ایم که بتوانیم میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را هم از کنفدراسیون قاره بگیریم.

کنی در پایان اظهار داشت: گرچه مهمترین مقوله در پیشرفت دراگون بوت آب و دریا است ولی خوشبختانه حضور قدرتمندانه تیمهایی مثل آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و ... نشان از این دارد که تنها آب جاری و سیال ملاک نیست و استفاده از سدها هم می تواند به گسترش و توسعه این رشته در سراسر کشور کمک کند و از مسئولان و دست اندرکاران ورزش کشور تقاضا دارم که در راه اعتلای این رشته مفرح ما را تنها نگذارند.


انتهای پیام/
برچسب ها: دراگون ، بوت ، ازاد ، کشوری ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار