وطنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار به شرکتهای دانش بنیان/ هیچ محدودیت بودجه‌ای برای این شرکتها وجود ندارد

معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با توجه به تایید صلاحیت 800 شرکت دانش بنیان و اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار هیچ گونه محدودیت بودجه‌ای وجود ندارد.

علی وطنی معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از کلیه طرحهای کاربردی و همچنین طرحهای تحقیقاتی که مربوط به زمینه‌های گسترش مرزهای دانش است حمایت می کند البته یکی از مسائلی که در سیاست‌های کلی ابلاغی وجود دارد بحث ثبت پتنت است که معاونت علمی و فناوری از کلیه فناوریهای مدون شده در قالب مالکیت فکری و معنوی حمایت می‌کند.

وی افزود: امسال در صندوق نوآوری و شکوفایی حدود هزار میلیارد اعتبار پیش بینی شده که تاکنون از بین شرکتهای دانش‌بنیانی که تشخیص صلاحیت شدند حدود 40 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و به شرکتهایی که تشخیص صلاحیت شده برای سال آینده هم هزار میلیارد تومان دیگر به این صندوق واریز می‌شود، بنابراین برای توسعه فناوری و تجاری‌سازی هیچ گونه محدودیت بودجه‌ای وجود ندارد و تنها نیاز است که شرکتها در سایت مربوط ثبت نام کنند.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون حدود 800 شرکت دانش بنیان تایید صلاحیت شدند و امیدواریم تا پایان سال 93 هزار و 500 شرکت دانش بنیان تشخیص صلاحیت داده شوند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار