تاج: با فدراسیون ایتالیا تفاهم نامه خواهر خواندگی امضا می‌کنیم

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال معتقد است رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا از قوانین سقف قرارداد بازیکنان ایران استقبال کرد و الگو برداری از آن را برای لیگ‌های ایتالیا در دستور کار قرار داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی تاج پس از نشست با رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا، گفت: جلسه خوبی با کارلو تاوکیوو داشتیم. پیشنهاد خواهرخواندگی دو سازمان لیگ فوتبال ایران و ایتالیا نیز مطرح شد که مورد استقبال طرف ایتالیایی قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: تاوکیوو از برنامه‌های سازمان لیگ تقدیر کرد و از برنامه تعیین سقف قرارداد نیز حمایت کرد و تاکید داشت که از این برنامه در ایتالیا الگو برداری خواهد کرد.

در ادامه این نشست درباره استفاده از بازیکنان فوتبال ایران در لیگ‌های ایتالیا صحبت شد که پیگیری این موضوع منوط به بررسی بیشتر شد.

رئیس سازمان لیگ همچنین از برگزاری دوره آموزشی برای مربیان فوتبال ایران در ایتالیا خبر داد و گفت: بر اساس مذاکرات امروز، مقرر شد مربیان جوان فوتبال ایران در دوره‌های آموزشی فوتبال ایتالیا شرکت کنند. همچنین مقرر شد که دو تن از مدیران فدراسیون فوتبال ایتالیا به ایران سفر کنند و از امکانات سخت افزاری باشگاه‌های ایران گزارشی تهیه کنند تا موضوع خواهرخواندگی به سرانجام برسد.

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز در پایان بازدید از سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: این سازمان ساختار خوبی دارد. مذاکرات مناسبی با مسئولین این سازمان داشتیم و امیدوارم هر چه زودتر موضوع خواهر خواندگی انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار