رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در کنار هیات همراه خود از تمرینات دو تیم ملی فوتسال آقایان و فوتبال جوانان بانوان بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسئولین فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا پس از امضا تفاهم نامه و برگزاری کنفرانس خبری به سالن فوتسال رفته و از نزدیک تمرینات تیم ملی فوتسال اقایان را تماشا کردند.

کارلو تاوکیوو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا خطاب به خسوس و ملی پوشان فوتسال گفت: خوشحالم که برنامه‌های تمرینی را مرتبا برگزار کرده و از فوتسال ایران شناخت خوبی دارم. شما در آسیا و جهان شناخته شده هستید و امیدوام که موفق باشید. فوتسال ایتالیا در اروپا اول است و ما قصد داریم صدرنشینیمان تداوم داشته باشد. ضمن اینکه شما اول آسیا و ششم جهان هستید.

سپس مسئولین دو فدراسیون بر سر تمرینات تیم ملی دختران جوان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی سریلانکا آماده می‌کنند، رفته و از نزدیک دقایقی را با بازیکنان و کادر فنی به گفتگو پرداختند.

پس از آن روسای فدراسیون ایران و ایتالیا از زمین فوتبال ساحلی و دیگر امکانات آکادمی ملی فوتبال بازدید کردند.

ضمن اینکه در این بازدید علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران توضیحاتی را در مورد روند تکمیل پروژه مختلف در کمپ‌های تیم ملی و همچنین پروژه‌هایی که قرار است در آینده ساخته شود، ارائه داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار