شیرقاضی با اشاره به تشویق تولیدکنندگان جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان از اجرای آیین نامه اعطای گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان خبر داد و گفت:از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان این آیین نامه و ضوابط اجرای آن ابلاغ شده و سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران از 15 مهر ماه نسبت به اجرایی شدن آن اقدام نموده است.

مجتبی شیرقاضی معاون نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشویق و ترغیب تولیدکنندگان جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان از اجرای آیین نامه اعطای گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان خبر داد و گفت:از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان این آیین نامه و ضوابط اجرای آن ابلاغ شده و سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران از 15 مهر ماه نسبت به اجرایی شدن آن اقدام نموده است.

وی افزود:هدف از اجرای این آیین نامه تشویق و ترغیب تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات به رعایت حقوق مصرف کننده و در نهایت افزایش سطح رفاه مصرف کننده و ارتقای کیفیت است.

معاون نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران،افزایش انگیزه تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان از طریق فعالیت های فرهنگی و تشویقی و همچنین افزایش اعتماد مصرف کنندگان جهت استفاده از کالاهای تولید داخل را از دیگر اهداف اعطای این گواهینامه عنوان کرد.

شیرقاضی تصریح کرد:افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات وقیمت عادلانه و تحویل به موقع و ارائه خدمات پس از فروش همچنین ترغیب واحد های تولیدی به ارائه کالاهای دراری علامت استاندارداز دیگر اهداف اعطای این گواهینامه است.

وی افزود:در سال گذشته 88 واحد تولیدی و 20 واحد خدماتی متقاضی دریافت این گواهینامه بودند که در نهایت 22 شرکت موفق به اخذ این گواهینامه شدند.

معاون نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران گفت:متقاضیان می توانند جهت دریافت اطلاعات و ضوابط به سایت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران یا سایت سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 83211407 -83211315 تماس بگیرند.

وی تاکید کرد:داشتن پروانه بهره برداری وعدم انقضای آن همچنین مجوزهای بهداشتی و ایمنی و سلامت  از جمله شرایط اعطای این گواهینامه است.

شیرقاضی با اشاره به مزیت های دریافت این گواهینامه برای تولیدکنندگان گفت:اطمینان خاطر به مصرف کننده به این منظور که تولیدات این برند دارای ظوابط و استانداردهای لازم است و از برندهای برتر به شمار میرود از مزیت های دریافت این گواهینامه برای تولیدکنندگان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: نظارت ، سازمان ، تهران ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار