مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛

آبی‌پوشان به دنبال حذف غول کش بزرگ

پرونده بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز با انجام دو دیدار بسته خواهد شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم استقلال پذیرای تیم پارسه تهران است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام دو دیدار امروز به پایان می‌رسد دیدار استقلال و پارسه از مهم ترین بازی‌های این مرحله به شمار می‌آید.
 
** استقلال تهران – پارسه
 آبی پوشان به دنبال حذف غول کش بزرگ
 تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی پذیرای همشهری‌ خود پارسه تهران است.
 
آبی‌پوشان بعد از برد یک بر صفر برابر فولاد نوین در مرحله یک شانزدهم نهایی ،در  دیداری دیگر به مصاف  تیم پدیده رفتند که ان بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و حالا بعد از دو بازی خارج از خانه در تهران با پارسه همشهری لیگ دسته اولی خود بازی می‌کند.

به هر حال شانس استقلال برای بردن این بازی نسبت به پارسه بیشتر است اما این تیم نباید پارسه را دست کم بگیرد چرا که پارسه در مرحله قبل توانست فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر را حذف کند. 
تیم استقلال در این دیدار آرش برهانی بیگ زاده را به علت مصدومیت در اختیار ندارد اما قلعه نویی برای جایگزینی این بازیکنان اندیشیده است.

به هر حال شاگردان قلعه نویی با حضور هواداران نیروی مضاعفی را در این دیدار کسب می‌کنند و می‌توانند تیمشان را به مرحله بعدی رقابت‌ها بفرستند.

پیمان جعفری و صمد سالک زمانی مربی پارسه تهران محرومان این بازی هستند.

گفتنی است، تیم استقلال در سال 1385 با تیم دسته اولی پاسارگاد که مدیریت آن برعهده عابدینی بود در همین مرحله رو به رو و 3 بر 2 برنده شد، حالا یک تیم دیگر از عابدینی ها در این مرحله با استقلال مصاف می‌دهد.

شایان ذکر است برنده این دیدار به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود. بر این اساس اگر استقلال برنده این بازی شود در اصفهان باید به مصاف ذوب آهن برود.
 
**نفت تهران- شهرداری اردبیل 
کار دشوار شهرداری برای خلق شگفتی

تیم فوتبال نفت تهران امروز ساعت 16:40 در ورزشگاه تختی تهران میزبان تیم شهرداری اردبیل است.
تیم نفت تهران در برابر شهرداری اردبیل قرار خواهد گرفت که با پیروزی بر صبای قم چنان جشنی گرفتند که گویا قهرمان جام شدند. البته آنها این بار برای شگفتی سازی کار بسیار دشواری برابر تیم منصوریان دارند.


انتهای پیام/
برچسب ها: دنبال ، حذف ، غول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار