مهدی فرجی گفت:همزمان با تصویر برداری، بازبینی قسمت‌های مختلف نیز شروع شده و به زودی موسیقی آن هم آماده می‌شود تا ان‌شاالله به پخش برسد.

مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این پرچم به رسانه ملی و به نمایندگی از آن به شبکه یک سیما و برنامه "آفتاب شرقی" اهدا شد و من افتخار داشتم آن را دریافت کردم.
 
وی افزود: حس بسیار خوبی داشتم و جای همه مردم خالی بود، مثل این بود که بارگاه سیدالشهدا را زیارت کرده‌ام.
 
مدیر شبکه یک سیما تصریح کرد: این پرچم همراه خودش فرهنگ عاشورایی و حسینی را به ارمغان آورد و این حس خوبی است.
 
فرجی با اشاره به این مطلب که شبکه یک در نوبت دریافت پرچم بود اظهار داشت: 4 سال از درخواست شبکه یک سیما برای داشتن این پرچم می‌گذشت و خوشبختانه با اصرار و پیگیری تهیه کننده "آفتاب شرقی" امسال موفق به دریافت آن شدیم.
 
وی با اشاره به خواسته خود از امام حسین (ع) گفت: خیلی چیز‌ها از اما حسین (ع) می‌خواهم ،فتنه‌ای که غربی‌ها به ویژه آمریکا و اسرائیل به عنوان تکفیری‌ها وجود دارد، از جهان اسلام حذف شود و از بین برود.
 
فرجی ادامه داد: ان‌شاالله با لطف و عنایت امام حسین (ع) امیدوارم جهان اسلام به یک آرامش برسد و ما نیز موفق شویم تا آن‌چه که اهداف امام حسین (ع) است را در قالب اسلام ناب عرضه کنیم.
 
مدیر شبکه یک سیما با اشاره به دریافت پرچم حضرت عباس (ع) اظهار داشت: به ما قول دادند سال دیگر پرچم حضرت عباس (ع) را نیز به برنامه "آفتاب شرقی"  یک سیما اهدا کنند.
 
 روند پروژه "معمای شاه"
 
فرجی با اشاره به روند پروژه "معمای شاه" گفت: مدتی کار پروژه به دلیل جابه‌جایی دکور و آماده سازی صحنه‌ها متوقف شد و این به معنای تعطیلی سریال "معمای شاه" نبوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: همزمان با تصویر برداری، بازبینی قسمت‌های مختلف نیز شروع شده و به زودی موسیقی آن هم آماده می‌شود تا ان‌شاالله به پخش برسد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار