حتی شکست 2 بر یک منچستر سیتی مقابل وستهام هم موجب نشد. مانوئل پیگرینی اندکی مضطرب شد او همچنان معتقد است تیم وی فرصت کسب عنوان قهرمانی را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، منچستر سیتی در بازی لیگ قهرمانان مقابل زسکا مسکو به تساوی 2 بر 2 رسید و پس از آن در رقابتهای هفته نهم لیگ برتر انگلیس مقابل تیم نه چندان قدرتمند وستهام تن به شکست 2 بر یک داد.

پیگرینی بازهم شاگردانش را بدشانس دانسته و گفت: این شکست موجب نشد ما تحت فشار مضاعف قرار بگیریم ما تازه رقابتهای فصل را شروع کرده و در ادامه فرصت کسب 80 امتیاز را داریم پس هنوز زود است که ناامید شویم و قهرمانی را از دست رفته بدانیم بازیکنان سیتی همچنان به مبارزه ادامه می‌دهند زیرا انان مدافعان عنوان قهرمانی هستند.

پیگرینی در ادامه افزود: ما همیشه نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم تا مسابقات ابتدایی فصل را با موفقیت آغاز کنیم اما این همیشه هم محقق نمی‌شود در مقایسه با فصل گذشته زمانیکه دقیقا 9 بازی مثل این فصل انجام داده بودیم حتی یک امتیاز نسبت به شرایط مشابه فصلی کمتر کسب کرده بودیم.

بازی مقابل وستهام غیرعادلانه بود زیرا سیتی باید پیروز میدان شده و مزد زحمت هایش در میدان را می‌گرفت.

اختلاف منچستر سیتی با چلسی در صدر جدول لیگ برتر 5امیاز است اما شاگردان مورینیو موفق به شکست منچستر یونایتد شده و هر 3 امتیاز بازی را بدست آورد این اختلاف به 8 امتیاز می رسد و جبران آن برای منچستر سیتی دشوار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار